slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je někdo schopný a ochotný vyrobit bezkontaktní zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
když vynechám koupě vape za 3500
 
 
Datum: 22. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel6480    
zdar draci, jak zjistím kompresní poměr ve válci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html hraj si smudlo
 
 
Datum: 23. května 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Jawa 21 ... 2.výbrusrnO kolik snížit hlavu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Pokud dostaneš kompresní poměr nad 16:1 - 17:1 začne chytat směs samodetonačně.....a to je góóól.... Pokud bys to vyhnal nad 18:1 mužeš rovnou přejít na naftu.... A to se vyplatí :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč chceš snižovat hlavu? Když se udělá výbrus, tak to není vůbec nutný!!!
 
 
Datum: 21. května 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
a jakej to bude mít význam snížit hlavu?a taky jak jí snížíš?
 
 
Datum: 21. května 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Kámo to nemyslíš vážně že ne :-D a píst bych nacpal kam ? :-D ... dyk 1 mm je podle mě moc :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
O 3-4 mm,bude z toho TDi....
 
 
Datum: 21. května 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: kája      IP: uživatel15467    
cau draci nemáte někdo nejakej dobrej nápad jak přidělat telefon k helmě nebo k motorce ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem si oblepil mobil izolačnou na řiditka a bylo to v pohodě http://www.youtube.com/watch?v=gmMiUKdjNCw
 
 
Datum: 19. května 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: OXO      IP: uživatel14246    
Kája, mám xperiu mini a kúpil som si dokopy za cca 300 kč držiak, čo priskrutkuješ na rajdy - je aj z otočným kĺbom (ja ho používam na GPS) ale skúšal som s ním aj natáčať, je to celkom gut, ale mierne sa to trasie :-D
 
 
Datum: 19. května 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci je tu někdo kdo by mi upravil zapalování z motorovky na pincka?A popřípadě z které pily ho použít?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Zdarec draku já míval na svím závodním fichtlu zapalko z minibike fungovalo dobře ale to nastavení rotor pasoval na konus přesně ale zlaté vape nebo zapalování z pařeza
 
 
Datum: 23. května 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to snadnější předělat a zbavím se kladívka tak proč ne.Co všechno to obnáší?
 
 
Datum: 20. května 2013 5:18
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano takovou civku, ale vim i o kompaktnejsi velikosti. + k ni prislusny rotor. Mezikrouzek jsi pochopil zpravne, je obdobou statoru originalniho zapalovani, drzi na nem ta vysokonapetovka a v pripade ze mas okolo ni dost prostoru, muzes natacenim mezikrouzku (tim padem i civkou) stelovat predstih. Pokud by jsi byl nucen prizpusobit kartr motoru z duvodu maleho mista pro civku, tim padem by si ni spolecne s mezikrouzkem uz nemohl pootacet, sestelujes predstih pootacenim samotnyho rotoru na cepu klikovky. Ten rotor nemusis mit dany na klinku. Je z hliniku a moc nevazi. Nevim jak by drzel u plne rozprdenyho pionira ale me na Čize drzel spolehlive. Nevim z jakeho duvodu tam chces tohle zapalko ale mam pocit ze se chces zbavit kladivka... nechces radeji origo zapalko predelat na babetacke?
 
 
Datum: 19. května 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže např. tuto cívku se snímačem a k tomu nějaký rotor.Ta cívka se tam bez upravy karteru nevleze,že?A ještě co myslíš tím mezikroužkem šlo by použít i tělo zapalování z jawy 20/21?Moc díky.
 
 
Datum: 19. května 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku muj nazor... z jake pily je asi jedno, hlavne at mas komplet sestavu rotor a vysokonapetovou civku, dale potrebujes nekoho sikovneho se soustruhem na upraveni konusu rotoru pro cep klikovky onoho pionira + nejakej mezikrouzek na kterej pak uchytis vysokonapetovku. A hlavne nepoplist smer otaceni rotoru vuci vysokonapetovce. Mel jsem tohle zapalko na Cz 175 popletl jsem to a pri nakopavani mi zapalko hazelo jiskru v puli uvrati, pri roztlaceni se to jaksi zpravilo a chytla... meril jsem to stroboskopem, po otoceni rotoru sla i naslapnout :-)
 
 
Datum: 19. května 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: emzetak      IP: uživatel15207    
Zdar draci mám možnost si nechat nastříkat něco na nádrž.Máte nějaký podklady? díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat upravuji si pionýra do crossu a chci si koupit přední vydlici ze simsona a dát ji tam bude pasovat jestli ne tak poradte jak to tam mám dostat .Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1000kč vidlice jsou po generálce nové těsnění,gufera,manžety a imbusevé šroubky.Mám i řídítka ale kolo nemám.Kdyby jsi chtěl mám i zadní tlumiče ze simsona enduro. Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz napiš.Zatím čau
 
 
Datum: 19. května 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík , za kolik ty vidlice jsou ají z říditkama a kolo
 
 
Datum: 19. května 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jestli by jsi chtěl vidlice ze simsnona tak jedny mám.
 
 
Datum: 19. května 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Jo narmálně to tam de nasadit neměj strach :-)
 
 
Datum: 19. května 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci zdravim :-) Opet mam otravny dotaz xD Nevite nekdo kde bych sehnal bud primo ladeny vyfuk nebo planek s jeho rozmery co je pro Jawu 350? Chtel bych ho dat na svoji Cezetku, nemam original, je tam doutnas a ten se na ni nelibi :-/ Diky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vejfuky z čz 477nebo 487 měly by bejt otetevřený podobně jako dvoukomoráče, ale hlavně by tam něměl bejt propad výkonu u 4 000 rprm s otevřeným filtboxem - tzn. bez restrikce v sání a hnutým časováním to musí valit , jako prase ....
 
 
Datum: 23. května 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku díky moc :-)
 
 
Datum: 19. května 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14681    
jawa už 2 komory na 350 nenabízí známej tam bastlit na 350 toto http://www.moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=3102
 
 
Datum: 18. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15539    
Zdárec, nemáte někdo radu, či nápad jak udělat držák na kufr na ČZ 180? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 14:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15540    
zaleží jakou 180 starší s bubnem ? jako 487? anebo s kapotama z javy a kotoučem?. jestli javske kapoty možná by šlo sehnat origo držák co byl i na 640 jestli ala 487 podívej so tu do nabítky na díli 477 a je tam červenej potah sedla a zanim je cosi udělaný ...je to chytlý za šrouby co sou v rozdvojení ramu M6 a drží blatník a asi bych to chytil i šrouby co drží zadní světlo... n prostě at žije flexa a svařečka... ps bratrannec používá i nosič ze symsona 477
 
 
Datum: 18. května 2013 14:20
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, nevíte kde bych si mohl nechat pochromovat a pozinkovat věci na fichtla? okolí Frýdku Místku, popř. Ostravy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík
 
 
Datum: 16. května 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
firma Alpa Union v Třinci,tam provádějí žárové zinkování...když tak si to najdi na Googlu
 
 
Datum: 16. května 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec. Dotaz pro fanšmekry. Jakej průměr má výfukový koleno z Jawy 90,řekněme Roadster ? Potřeboval bych slyšet informaci typu 28mm díra,30-31mm vnějšek.... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Tak dneska opět pozdě, ale stihnul jsem to. Vnější průměr trubky kolena Roadster 34mm, síla plechu 1mm. Jestli to takto stačí.
 
 
Datum: 15. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Ještě prosím vydrž, teprve teď jsem přišel z práce, dneska se tam už nedostanu. J
 
 
Datum: 14. května 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel12380    
Jednu J90 mám zrovna na stole v dílně, pokud nezapomenu, tak to zítra změřím a dám vědět.
 
 
Datum: 13. května 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, v tomhle návodu na úpravu se píše seriové koleno 32mm http://www.jawarmaniak-images.cholerik.cz/radimesi/uprava_jawa_90/01.JPG
 
 
Datum: 13. května 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Nevíte o někom spolehlivém kdo kvalitně vyrábí nebo upravuje odlehčené klikovky vč. vyvážení a výplně klikové skříně na fichtla?? Obeslal jsem všechny mě známé úpravce a nikdo se nemá k odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vyřešeno
 
 
Datum: 13. května 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jj Frikulínovi jsem psal, mail četl, ale bez odpovědi
 
 
Datum: 12. května 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15499    
Frikulín.... už si mu psal ? Mam mu cinknout? Kdyžtak mi písni na mail.
 
 
Datum: 12. května 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel15497    
napiš mi na email vojta.seka@seznam.cz
 
 
Datum: 12. května 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: kohual      IP: uživatel15492    
Neví někdo jak vylepšit babetu 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě tu nějaké "omezené" možnosti jsou.. z babetty neuděláš žádný ostrý stroj, co jede 150, proto píšu omezené... Co se týče motoru, můžeš snížit hlavu, trochu zvýšit objem válce vybroušením na větší výbrus, upravit, popřípadě přidat kanálky, tím pádem musíš dát větší karbec+laďák.. je to dost o penězích, pokud chceš jít víc... podle mě by stačilo upravit kanálky, dat tam karbec z pincka, jinačí výfuk a seš od sériovky uplně někde jinde.
 
 
Datum: 12. května 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
vyměnit jí za jawu 350.... ono se s tim nic moc dělat nedá pokut to do každeho kopce vyjede svítí to a dokonce brzdí je to uspěch ....až teprve když z nějakou těchto věcí neplní začínají starosti .... ale je pravda že tuningových zaležitostí na 210 je na trhu dostatek velká rozeta na zadek kolečka na vystup z motoru ... lechké čelisti s unašečem co zařadí dřív 2 a rychlejc se rozjedeš ...dokonce sem viděl i drapaky 2 a čvrt palce... sesa tu má píst na převrtaní na 58 kubíkum....ale všechno to je hrozně drahý a každej puberták na simsonu tě stejně natře
 
 
Datum: 12. května 2013 3:33
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkrátit výfukové koleno asi o 7 cm, z výroby je zbytečně dlouhé, omezovaly tim výkon, zvýšíš otrochu rychlost a otáčky
 
 
Datum: 11. května 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, nevíte někdo číslo rudé barvy na pařeza ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak mi doporučíte dělat linky ?
 
 
Datum: 08. května 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3020 je dopravní červená a je to uplně jiná barva ne? :-D S tou byly třeba nádrže na 477...
 
 
Datum: 07. května 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
anebo rudej usvit ral 3020 ..ne ten se puvodně nevyráběl je to klasická červená a červen jawa je někde mezi 3004 3005 ral a syntetiku koupíš 8850 ...
 
 
Datum: 07. května 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo RAL3004
 
 
Datum: 07. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čsn 8850...
 
 
Datum: 07. května 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den jaký je rozdíl v horních prsíčkách jawa 20 a jawa 21.(nejsou ty na 20 hlubší?) z pozdravem BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
ja myslel že jsu širší ale i takový macatější???
 
 
Datum: 05. května 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jsou...
 
 
Datum: 05. května 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: kejm      E-mail:      IP: uživatel15100    
Zdar chlapy chci si udělatprvní válec pomůže někdo trochu z rozměrama ? Horní hranu výf.kanálu na 28,5 ?? a u sácího kanálu spodní hrana 68,5 ?? od horí hrany vložky potřebuju poradit o kolik je rozšířit do šířky :-) a jestli by to na kompresní pomer 10:1 jěště nevadlo . Jinak válec je 39 mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15465    
S rozměrama cca souhlasim,na tom neni co zkazit. Šířky jsou na tobě,ale vzhledem k tomu,že to bude tvuj první válec,tak bych jen opravil původní tvary kanálů a začistil a nepokoušel žádnou alchymii. Vejfuk bych nedělal širší jak 24mm + rohy do kulata...jinak se tam musí řešit náběhy (velké radiusy na začátku a konci vejfukovýho kanálu). Objem hlavy doporučuju 5,5ccm.
 
 
Datum: 05. května 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: ahte      IP: uživatel12849    
čáááu, jakou mám koupit barvu na výfuk? kolik ma výfuk cca teplot? , diky za odpověd , zdáááárec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: ahte      IP: uživatel12849    
dobře, diky :-)
 
 
Datum: 04. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup barvu na výfuky, kamna atd...ale stejně to moc nevydrží
 
 
Datum: 04. května 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,Dneska jsem na fichtlcupu viděl jednoho kluka,co měl karburátor umístěný na karteru a ne na válci,nevíte někdo něco víc o této upravě ? Jak je možné že ten motor vubec jede ?Nebo ten benzín proudí do válce nějak jinak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15464    
Je víc druhů nesymetrickýho sání. Minibike to má zezadu do kliky kvůli mini rozměrum motoru. Jinak to nemuže bejt žádná výhra,klapka se "řídí" čistě jen změnama tlaku v klikový skříni. Naopak takový Mito má klapku na válci,sání "otvírá" píst,ale zavírá ho klapka hned po HU a to je ta jediná výhoda použití klapky. Saješ nejdýl co to jde,ale zároveň brzo zavíráš = vyšší spodní komprese při přepouštění = lepší výplach válce...vysoko otáčkový výkoný válce/motory... Pokud klapka jen někde že to ani nemá důvod,tak se jedná o stylismus a o to,že má někdo mega hustou hyperbrutální klapku a je ukrutnej hustotuner a ve výsledku ho předjede dvoukanálovej symetrák :-D
 
 
Datum: 05. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
viděl jsi činskýho minibika?ten saje do kliky taky blbost to nejni motor má ve velkých otáčkach lepší plnění a vyší výkon nevýhoda je ztráta výkonu v malých ale u fichtla ktereho rveš furt naa plnej to má význam....seriovka ma kanal tvarovaný aby měla co největší výkon ve všech režimech mooru ..to ptoto saní do válce
 
 
Datum: 05. května 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nojo a co se Ti zobrazilo gdyž sis zadal klapkový sání??? To mě teda moc zajímá!!!
 
 
Datum: 05. května 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nojo,ale kudy proudí benzín ? Taky do kliky ? To je trochu blbost ne ?
 
 
Datum: 05. května 2013 10:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šoupě bývá z boku motoru, popř. u horizontálních karbů svisle ale pokud to má domeček v ose válce tak to bude klapkový sání do kliky...
 
 
Datum: 05. května 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
To tam má to rotační šoupátko jak bývávalo na Jawách 90 ne ?
 
 
Datum: 04. května 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
má to klapkové sání
 
 
Datum: 04. května 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak silný plech bych měl použít pro výrobu vlastního sedla na pio? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
přesně jak říká f chce to tenkej plech ze 4 to bude neprustřelný ja myslel 08mm a pertl a neš to vyklepávat vykousnul bych to z překlišky natřel barvou a nechal pošít......
 
 
Datum: 05. května 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Já jsem dělal s plechu 1mm a okraje ohnuté dovnitř, takže tam vznikl kolem kraje límec centimetr široký na uchycení kůže. Kde bylo třeba jsem do plechu vyřezal otvory a zbytek jsem vyztužil 4mm kulatinou ..
 
 
Datum: 05. května 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně by chtělo tomu plechu udělat nějakej profil. Tim se ten plech hodně zpevní. I fichtlácké sedlo to tak má...
 
 
Datum: 05. května 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
mě se zdá 2mm z te tve nabidky co by vyhovovalo, 4mm se mi zdá příliš
 
 
Datum: 04. května 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Do 08 čeho metru? Rozhoduju se mezi 2,3,4 mm... udělal sem si návrh sedla... a chci,aby něco vydrželo a nevážilo 10kg.
 
 
Datum: 04. května 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15461    
do 08 a nebál b se aní překližky
 
 
Datum: 04. května 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, znáte někdo někoho kdo by mi navařil větsí žebrování na hlavu z Mustoše? Odepiště díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15133    
to tam našroubuj
 
 
Datum: 03. května 2013 13:33
 
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.06.2025 0:43:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu